副校长-教务

סגן הנשיא לעניינים אקדמיים

פרופסור גדי רביד

גדי רביד הוא פרופסור מין המניין באוניברסיטת UIBE-ISRAEL, פרופ' רביד הוא מומחה בינלאומי לניהול, ייעוץ ופיתוח ארגוני. ומשמש כיו"ר משותף של איגוד היועצים הארגוניים בישראל.

פרופ' רביד סיים את לימודי הדוקטורט מאוניברסיטת טורונטו שבקנדה ושימש מאז במגוון תפקידים באקדמיה ובתעשייה בין היתר שימש כדיקן הקריה האקדמית לניהול ב"מכללת רופין", כדיקן בית ספר למנהל עסקים ודיקן בית הספר לבנקאות ושוק ההון – "באקדמית נתניה" וכמרצה באוניברסיטת בר אילן בנוסף שימש פרופ' רביד כמנהל האקדמי של המרכז הישראלי לניהול, כראש מערך ההדרכה של הג'וינט בברית המועצות לשעבר כסמנכ"ל משאבי אנוש בחברות מהגדולות במשק, וכסגן נשיא למשאבי אנוש בחברת הזנק ובעוד מגוון תפקידי מפתח על הקשת שבין האקדמיה לתעשייה. 

בנוסף, פרופ' רביד עוסק מזה 40 שנה בייעוץ לחברות וארגונים בארץ ובעולם.

עקב תרומתו הרבה למשק קיבל פרופ רביד אות הערכה על תרומה רבת שנים לאיגוד האיכות הישראלי.

 

תחומי מחקר

 מחקריו של פרופ' רביד מתמקדים בהיבטים מאקרו ומיקרו אירגוניים.  המחקרים בוחנים את השילוב הנכון בין הפרט בארגון למערכת, ולאחרונה מתמקדים המחקרים בבחינת עולם העבודה החדש באספקטים אלו.  בנוסף עוסק המחקר בשאלות התנהגותיות (כמו התעמרות בעבודה) של ההנהלה, העובדים והשילוב שביניהם.

בנוסף מזה שני עשורים עוסק תחום המחקר בשאלת הGLOBAL MOBILITY –  ("רילוקיישן" לצרכי עבודה) והשפעתה על עולם העבודה הבינלאומי.

 

תפקידי סגן הנשיא לאקדמיה

תפקידו של סגן הנשיא לאקדמיה הוא לבסס את תחום האקדמיה באוניברסיטה, להבנות את תכניות הלימוד השונות בתיאום עם אוניברסיטת האם וליזום תוכנית אקדמיות שונות וחדשניות.  בנוסף אחראי סגן הנשיא על כל הפעילות האקדמית השוטפת (לדוגמא: גיוס מרצים וסטודנטים, בקרה ופיקוח על הרמה האקדמית ועוד).

 

"הצלחה בעולם הגלובלי בו אנו חיים, מחייבת ידע מעמיק וגמישות מחשבתית ולא רק תעודה על הקיר. רק אדם, שבאמת לומד וצובר ידע תאורטי רחב, בצד הבנה עמוקה של המבנה והתרבות הגלובלית, יצליח להתאים עצמו לדרישות העולם המשתנה תדיר מול עינינו." (פרופסור גדי רביד)

רוצים לקבל יותר מידע?

השאירו פרטים כאן:

הלו נרדמתם?

ההרשמה תיכף מסתיימת

077-8050196 דילוג לתוכן